روزنوشت های زندگی جدید

~~~ فصل تغییر ~~~

روزنوشت های زندگی جدید

~~~ فصل تغییر ~~~

۱۲-سوال مهم

وقتی احساس میکنی به نفر یه چیزیش میشه ، یا احساس میکنی سرسنگینه ..............باید به روش بیاری ؟ ازش بپرسی چی شده ؟ یا اینکه اصلا به روی خودت نیاری و رفتار عادی داشته باشی ........؟ 

××× از دیشب یه جوریم ...........کسلم ، خیلی ، خسته م انگار که کوه کنده باشم ............. 

××× دلم میخواد هرچه زودتر عروسی رو بگیریم و بعدش بریم دنبال خونه خریدن ............دلم میخواد تو خونه خودم باشم .............. 

××× هنوز 2 تا امتحانش مونده .........گچ دستش هم هنوز هست ...... 

××× دارم یک کم خرت و پرت آشپزخونه میخرم ...........چقدر همه چیز گرونه ........ 

××× داداش ماشینش رو فروخت امروز میان که سند بزنه ، همه رو تب ثبت نام سکه گرفته ........... 

××× مادربزرگم چند روزه خونه ماست ، دیروز خاله بزرگه زنگید که میاد دنبالش امروز ....... 

××× چند وقته سعی میکنم بیشتر اونطرف برم ، اتاقش رو یک کم تغییرات دادیم ............ 

××× نمیدونم چرا خسته م ...... دلم میخواد گریه کنم .........

××× تو سایت نوشته به علت عدم مراجعه به بانک اطلاعات شما حذف شد دوباره ثبت نام کنید ............این وام ازدواج هم واقعا ..............! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد